Τα πρωινά που μπαίνουν στη … “μαύρη λίστα” !

September 12, 2016 Comments Off on Τα πρωινά που μπαίνουν στη … “μαύρη λίστα” !
Τα πρωινά που μπαίνουν στη … “μαύρη λίστα” !

Πρωινό γεύμα : Υπάρχει σωστό και λάθος ;;;

Αν νομίζεις πως το να διατηρείσαι υγιής και σε καλή φυσική κατάσταση είναι εύκολη υπόθεση, τότε σίγουρα απατάσαι οικτρά ! Η καλή διατροφή ειναι το ήμισυ του παντός για ένα δυνατό κορμί, γεμάτο υγεία και ζωντανια, χωρίς περιττά κιλά και γεμάτο ενέργεια !

Τι στοιχειοθετεί όμως τελικά μια καλή διατροφή ;

Τι ρόλο παίζει το πρωινό γεύμα στην διατροφή του ατόμου ;

Ποιες τροφές που θεωρούμε “υγιεινές” πρέπει να βάλουμε τελικά στη “μαύρη λίστα” ;

Το πρωινό είναι το σπουδαιότερο γεύμα της ημέρας … και ας κάνουν πολλοί το στοιχειώδες λάθος να το παραβλέπουν ! Όταν η ημέρα ξεκινάει χωρίς ένα σωστό πρωινό γεύμα είναι σαν να ξεκινάμε ταξίδι με άδειο ρεζερβουάρ … χωρίς καύσιμα … χωρίς δύναμη για κίνηση … χωρίς ενέργεια ! Όταν λοιπόν ξεκινάμε την ημέρα μόνο με έναν καφέ, κάνουμε ένα τρομακτικό σφάλμα που έχει σημαντικό αντίκτυπο στον οργανισμό μας, αλλά και στον μεταβολισμό μας, ο οποίος φυσικά αρχίζει να μεταβάλλεται για να προφυλάξει την υγεία μας ! Αποτέλεσμα ;;; Νιώθουμε ατονία, αδυναμία, έλλειψη νοητικής διαύγειας, και … ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΙΛΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ !

Τα πρωινά γεύματα … που λένε ψέματα !!!

Νο 1 : Οι μπάρες δημητριακών

Έχουν γίνει της μόδας και είναι ευρέως διαδεδομένες ως η “υγιεινή πρόταση” για ενέργεια από το πρωί. Είναι αλήθεια πως οι μπάρες δημητριακών άλλαξαν πολύ μέσα στα τελευταία χρόνια. Έγιναν πολύ πιο θελκτικές και πολύ πιο “ενδιαφέρουσες” από πλευράς υλικών. Φρούτα, σπόροι, ξηροί καρποί, μέλι και σοκολάτα, ανακατεύονται όλα μαζί για να προσφέρουν ποικίλλους γευστικούς συνδυασμούς που θα καλύψουν όλα τα γούστα !

Παρά την ψευδαίσθηση των υγιεινών πρώτων υλών, οι μπάρες δημητριακών, αποτελούν μια θερμιδική βόμβα που εύκολα μπορεί να σε ξεγελάσει και να σε βγάλει από τον διατροφικό στόχο σου !

Νο 2 : Ψωμί, βούτυρο και μαρμελάδα

Το φρέσκο ή το φρυγανισμένο ψωμί, με αλειμμένο φρεσκο βούτυρο και μαρμελάδα από φρούτα της αρεσκείας του καθενός, είναι ένα από τα πλέον διαδεδομένα ανά τον κόσμο πρωινά γεύματα. Πολλοί ξεκινούν σε καθημερινή βάση την ημέρα τους με μια φέτα ψωμί με μαρμελάδα. Μαρμελάδα φράουλα ή βύσσινο, πορτοκάλι ή βερίκοκο, με ολοκληρα κομμάτια φρούτων ή χωρίς … Το αποτέλεσμα είναι ένα … μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και φυσικά ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΚΟΠΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ !

Νο 3 : Δημητριακά

Τα δημητριακά είναι μια πολύ ασφαλής και υγιεινή επιλογή για να ξεκινήσει κανείς την ημέρα του … αλλά όχι πάντα ! Όσο υγιεινή επιλογή είναι αυτή των δημητριακών ολικής άλεσης, άλλο τόσο επιζήμια είναι η επιλογή δημητριακών με υψηλή προσθήκη ζάχαρης ! Ζαχαρωτα, σοκολάτα και άλλα ζαχαρουχα σκευάσματα μετατρέπουν μια εξαιρετική πρώτη ύλη σε θερμιδική βόμβα που αυξάνει το σωματικό βάρος και εντείνει το πρόβλημα της κυτταρίτιδας ! Μήπως λοιπόν να το ξανασκεφτείτε ;;;

Related Posts

Comments are closed.