Μεταβολισμός που “τρέχει” … όλη την ημέρα !!!

April 18, 2017 Comments Off on Μεταβολισμός που “τρέχει” … όλη την ημέρα !!!
Μεταβολισμός που “τρέχει” … όλη την ημέρα !!!

Μια κοινή παραδοχή είναι πως με το πέρασμα των χρόνων (δυστυχώς !), ο μεταβολισμός αλλάζει, ρίχνει ρυθμούς και επιβραδύνεται ! Αναπολείς πολύ συχνά που σε μικρότερη ηλικία ότι κρεπάλες και να έκανες δε σου άφηναν ανεξίτηλα σημάδια στο σώμα, ενώ τώρα (ακόμα και οι πιο μικρές παρασπονδίες) σου αφήνουν παχάκια, σωσίβιο, ξεχειλωμένα μπρατσάκια … και γενικά σου αφήνουν σημάδια πως ο οργανισμός σου δεν καταφέρνει πια να κάψει όπως παλιά όλα όσα τον “ταΐζεις” …

Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω πια καμία ελπίδα έναντι του πάχους ;

Πώς μπορώ να κινητοποιήσω ξανά τον μεταβολισμό μου ;

Πώς θα κάνω το σώμα μου μια “μηχανή” καύσης λίπους … ολόκληρη την ημέρα ;

ΠΡΟΣΟΧΗ : Μια γυναίκα, μεγαλώνοντας (κατά την ενήλικη ζωή της), τείνει να προσθέτει σχεδόν 1/2 με 1 κιλό το χρόνο περίπου στο σωματικό της βάρος, γεγονός που οφείλεται σε ορμονικές ανισορροπίες ή ακόμα και σε απώλεια μυϊκής μάζας ! Αυτό πρακτικά σημαίνει πως φτάνοντας στα 50 της χρόνια, μπορεί να έχει προοσθέσει κατά μέσο όρο περίπου 20 κιλά στο βάρος της … κιλά που κατά πάσα πιθανότητα δε θα μπορέσει ποτέ ξανά να αποτινάξει από πάνω της !

Είναι λοιπόν γεγονός, πως με την πάροδο του χρόνου, ο οργανισμός μιας γυναίκας αλλάζει και δεν διαχειρίζεται με την ευκολία της νιότης το πάχος , αλλά αυτό δε σημαίνει πως η μάχη έχει χαθεί ! Με μερικές συμβουλές και ένα σαφές “σχέδιο μάχης”, μπορείς να ενεργοποιήσει ξανά τον μεταβολισμό σου και να καις λίπος 24 ώρες το 24ωρο !!!

Νο 1 συμβουλή : Τρώω σωστά σημαίνει τρωω αρκετά !

Ο μεταβολισμός δεν μπορεί να “δουλέψει” χωρίς καύσιμη ύλη ! Χωρίς λοιπόν τα απαραίτητα 5 γεύματα (πρωινό – σνακ – μεσημεριανό – σνακ – βραδινό)ο μεταβολισμός αδρανεί, με αποτέλεσμα, αντί να χάνουμε βάρος αφού έχουμε μειώσει τα ημερήσια γεύματά μας, να παραμένουμε στα κιλά μας ή ακόμα και να παίρνουμε βάρος !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Μια ισορροπημένη διατροφή συνιστά κατανάλωση περίπου 1200 θερμίδων καθημερινά για τις περισσότερες γυναίκες !

Σημαντικό είναι να αναφέρουμε, πως όταν δεν παρέχουμε στον οργανισμό μας τροφή για να κάψει, τείνει να καίει πολύτιμο μυϊκό ιστό για να αποκτήσει την ενέργεια που έχει τόση ανάγκη !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Φροντίστε ώστε τα 3 βασικά σας γεύματα να είναι περίπου των 300 με 400 θερμίδων, ενώ τα 2 ενδιάμεσα σνακ που θα σε διατηρούν χορτάτη ως το κυρίως γεύμα να είναι των 100 με 150 θερμίδων περίπου !

Νο 2 συμβουλή : Μην ξεχνάς ποτέ το πρωινό σου !

Πρωινό γεύμα δεν είναι ο καφές … ας ξεκαθαρίσουμε αυτό ! Ο οργανισμός σου είνναι νηστικός και αφυδατωμένος από το προηγούμενο βράδυ, οπότε χρειάζεται τροφή και νερό για να μπορέσει να πάρει δυνάμεις και να έχει ενέργεια ώστε να δουλέψει σωστά ! Ξέχνα λοιπόν τον καφέ (τουλάχιστον μόνο του ως πρωινό γεύμα !), και φτιάξε ένα ολοκληρωμένο και πλούσιο πρωινό γεύμα. Μόνο έτσι θα ενεργοποιήσεις τον κοιμισμένο σου μεταβολισμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, τα άτομα που δεν τρώνε πρωινό, τείννουν να τρώνε πολύ περισότερο στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας (μεσημεριανό & βραδινό), που όμως οι καύσεις που πραγματοποιεί το σώμα τους είναι πολύ μικρότερες από αυτές το πρωί !

Προτίμησε λοιπόν ένα πλούσιο πρωινό γεύμα (όπως αυτά των ξενοδοχείων) και απόλαυσέ το, και φάε ένα πιο λιτοδίαιτο βραδινό γεύμα πριν τον ύπνο !

Νο 3 συμβουλή : Πολλές φυτικές ίνες πρωί – μεσημέρι – βράδυ !

Οι φυτικές ίνες μπορούν να βοηθήσουν τόσο στην καταπολέμηση του αισθήματος πείνας, όσο και στην εξάλειψη του πάχους … και μάλιστα αποτελεσματικά !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με επίσημες επιστημονικές έρευνες, η κατανάλωση ικανοποιητικής ποσότητας φυτικών ινών στα ημερήσια γευματα (φρούτα, λαχανικά, όσπρια και προϊόντα ολικής άλεσης), μπορεί να αυξήσει τις καύσεις λίπους κατά περίπου 30 % ! Τρώτε περίπου 3 μερίδες φυτικών ινών καθημερινά και θα δείτε διαφορά !

Νο 4 συμβουλή : Πιες γάλα !

Και όμως, όπως αποδεικνύουν επιστημονικές έρευνες, η έλλειψη ασβεστίου (φαινόμενο εξαιρετικά συχνό στις γυναίκες), μπορεί να επιβραδύνει τον μεταβολισμό !

Προτίμησε γαλακτοκομικά προΊόντα χαμηλών λιπαρών (γάλα, τυρί και γιαούρτι) και ένταξέ τα στα καθημερινά σου γεύματα !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών μπορούν να μειώσουν αισθητά την απορρόφηση λίπους (από τα υπόλοιπα τρόφιμα) και τη δημιουργία σωσίβιου και πάχους !

Related Posts

Comments are closed.