Ο καφές στο … μικροσκόπιο !

March 28, 2017 Comments Off on Ο καφές στο … μικροσκόπιο !
Ο καφές στο … μικροσκόπιο !

Κάνει ο καφές για αδυνάτισμα ;

Προκαλεί ο καφές κυτταρίτιδα, και αν ναι γιατί όολες οι αντικυτταριτιδικές κρέμες περιέχουν καφεΐνη ;

Πόσες θερμίδες αντιστοιχούν σε κάθε είδος καφέ και τι θα πρέπει να προσέχουμε ;

Πώς θα μεγιστοποιήσω την απώλεια κιλών … με καφέ ;

Ο καφές είναι μια λατρεμένη συνήθεια … σχεδόν εμμονή – εθισμός ! Η μυρωδιά του, η γεύση του (όποιο είδος καφέ και αν προτιμάμε) … ακόμα και η διαδικασία αυτή (ειδικά του πρώτου καφέ της ημέρας … του πρωινού καφέ), είναι βαθιά χαραγμένα μέσα στο υποσυνείδητό μας, στις επιθυμίες και τις ανάγκες μας. ΝΑΙ ! Ο καφές είναι μια από τις μεγαλύτερες καθημερινές απολαύσεις μας στη ζωή … μήπως όμως τελικά μας βλάπτει ; Ας δούμε τι δηλώνουν οι ειδικοί …

Ο καφές είναι το δημοφιλέστερο και πιο αγαπημένο ρόφημα ανδρών και γυναικών παγκοσμίως. Οι ποικιλίες του πολλές, τα είδη του επίσης, τα αρώματα που έχουν πλέον τεχνητα προστεθεί αναρίθμητα ώστε να μπορέσουν κα ικανοποιήσουν όλα τα γούστα … ακόμα και των πιο απαιτητικών ! Μια επίσκεψη σε μια καφετέρια μπορεί να σε κάνει να χαζεύεις ώρα ατελείωτη τον τεράστιο κατάλογο επιλογών που σου προσφέρει σεε καφέδες ή σε ροφήματα καφέ, άλλα απλά και άλλα πολυσύνθετα, με σιρόπια ή χωρίς, με αφρόγαλα ή όχι, με γάλα, με ζάχαρη, με ζαχαρωτά, με γεύσεις ή κλασσική γεύση καφέ, κρύα ή ζεστά, με προσθήκη αλκοόλ ή χωρίς … και η λίστα συνεχίζεται !

Μιλώντας λοιπόν για αδυνάτισμα σε σχέση με τον καφέ, και το αν και κατά πόσο μπορέι ο καφές να επηρεάσει αρνητικά μια δίαιτα ή μια προσεγμένη διατροφή και να έχει επιπτωσεις στη σιλουέτα μας, θα πρέπει αρχικά να ξεκαθαρίσουμε το είδος αυτού του καφέ …

Όπως ήδη αναφέραμε, τα είδη των καφέδων που μπορούμε να απολαύσουμε είναι ατελείωτα … αλλά έχουν όλα την ίδια θερμιδική αξία και κατ’επέκταση τις ίδιες επιπτώσες στη γραμμή και το σώμα μας ;

Η απάντηση είναι κατηγορημάτικά “ΟΧΙ” ! Ο καφές (και για να είμαστε ακριβείς ο σκέτος καφές, χωρίς προσθήκες ζάχαρης, γάλακτος ή άλλων πρόσθετων γλυκαντικών και γευστικών προσθηκών), είναι απόλυτα υγιεινός, απόλυτα συμβατός με κάθε δίαιτα ή διατροφή, και απόλυτα απολαυστικός (χωρίς ενοχές και τύψεις για τη σιλουέτα μας) !

Πιο αναλυτικά … με αριθμούς :

  • Ο καφές φίλτρου (σκέτος) αντιστοιχεί σε 2 θερμίδες / κούπα.
  • Ο καφές espresso (μονός και σκέτος) αντιστοιχεί σε 5 θερμίδες / φλυτζανακι.
  • Ο καφές cappuccino (μονός με αφρόγαλα από πλήρες γάλα) αντιστοιχεί σε 120 θερμίδες / φλυτζάνι.
  • Ο καφές cappuccino (μονός με αφρόγαλα από γάλα 0 %) αντιστοιχεί σε 85 θερμίδες / φλυτζάνι.
  • Ο καφές cappuccino (μονός με αφρόγαλα από γάλα σογιας) αντιστοιχεί σε 74 θερμίδες / φλυτζάνι.
  • Ο καφές latte (με πλήρες γάλα) αντιστοιχεί σε 200 θερμίδες / κούπα.
  • Ο καφές latte (με γάλα σόγιας) αντιστοιχεί σε 120 θερμίδες / κούπα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Κάθε άλλο πρόσθετο στον καφέ μας, γλυκαντική ουσία ή σιρόπι, μεταφράζεται σε περισσότερες θερμίδες και άρα και σε περισσσότερα κιλά μακροπρόθεσμα !

Τελικά όμως δημιουργεί όντως ο καφές κυτταρίτιδα ;

Κάνει να πίνουμε καφέ, και αν ναι … πόσο ;

Πώς θα αποτρέψουμε η αγαπημένη μας αυτή συνήθεια να επηρεάσει το βάρος μας και τη γραμμή μας ;

Όπως (με μεγάλη μας χαρά !) μας πληροφορούν τελευταίες επιστημονικές μελέτες σχετικά με τον καφέ, όχι μόνο δεν χρειάζεται να τον αποφεύγουμε ως επικίνδυνο για τη γραμμή μας, αλλά θα έπρεπε να τον επιδιώκουμε κιόλας !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ο τερατώδης μύθος πως ο καφές είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία κυτταρίτιδας επιτέλους καταρρέει και έρευνες ειδικών των απενοχοποιούν και του αποδίδουν τα πραγματικά του εύσημα … ως ιδανικού για την απώλεια βάρους και το αδυνάτισμα !

Δεν υπάρχουν επιστημονικές μελέτες που να αποδεικνύουν ότι ο καφές και συγκεκριμένα η ουσία καφεΐνη προκαλεί κυτταρίτιδα όπως επικρατούσε ως άποψη μέχρι τώρα !” δηλώνουν οι ειδικοί και μας παροτρύνουν να πίνουμε καφέ (χωρίς θερμιδικές προσθήκες από γλυκαντικές και άλλες ουσίες) γιατί η καφεΐνη του και τα αντιοξειδωτικά του στοιχεία … ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τόσο ο καφές, όσο και το πράσινο τσάι, οι φυσικοί χυμοί, το γάλα, καθώς και τα άλλα αφεψήματα από βότανα, βοηθούν στην ενυδάτωση του οργανισμού (συνδυαστικά πάντα με το νερό που πρέπει να πίνουμε μέσα στην ημέρα) και καταπολεμούν την κυτταρίτιδα !

Related Posts

Comments are closed.