Χάσε κιλά οργανώνοντας… το ψυγείο σου !!!

November 12, 2014 Comments Off on Χάσε κιλά οργανώνοντας… το ψυγείο σου !!!
Χάσε κιλά οργανώνοντας… το ψυγείο σου !!!

Έχει μήπως περάσει απ’ το μυαλό σου ότι ένα σωστά οργανωμένο ψυγείο πιθανώς να μπορεί να αποδειχθεί ο τέλειος σύμμαχός σου στην μάχη για απώλεια βάρους;; Εφοδίασε το με υγιεινά τρόφιμα ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες και δες πόσο πολύ μπορεί να διευκολυνθεί η επίτευξη του στόχου σου… !!!

( !!! ) : Αποφύγετε να έχετε στο ψυγείο σας λιπαρά τυριά, αναψυκτικά, συσκευασμένους χυμούς, αλλαντικά, γλυκά αλλά και προμαγειρεμένα φαγητά, κατεψυγμένες κροκέτες ψαριού, κρέμα γάλακτος, σοκολατούχο γάλα, κατεψυγμένες πίτες, μαγιονέζα και επιδόρπια γιαουρτιού!!!

  • Τι πρέπει να έχω οπωσδήποτε στο ψυγείο μου;;;

  1. Ωμά φρούτα

Τα φρούτα είναι η ιδανική επιλογή για σνακ ενδιάμεσα στα γεύματά μας ιδιαιτέρως για όσους προσέχουν την διατροφή και το βάρος τους. Μας εφοδιάζουν με υδατάνθρακες, με την μορφή φρουκτόζης, υποκαθιστώντας έτσι μερικώς την ανάγκη μας για κάτι γλυκό. Οι ειδικοί μας προτρέπουν να καταναλώνουμε 2-3 φρούτα την ημέρα ενώ ιδανικά για το φθινόπωρο θεωρούνται τα μήλα, τα πορτοκάλια, τα αχλάδια, οι μπανάνες και τα ακτινίδια!

  1. Φρέσκα (κατά προτίμηση) λαχανικά

Αποτελούν το βασικό συστατικό μιας πετυχημένης δίαιτας επομένως προμηθευτείτε όσα μπορείτε περισσότερα! Φρέσκα ή και κατεψυγμένα, προσθέστε τα σε βραστές ή ωμές σαλάτες αλλά και στα μαγειρευτά φαγητά σου. Εκτός όλων των πολύ θρεπτικών που περιέχουν έχουν και την πρόσθετη ιδιότητα να σε χορταίνουν γρήγορα λόγω των φυτικών ινών τους. Επομένως εφοδίασε το ψυγείο σου με σπανάκι, ραδίκια, κολοκυθάκια, κουνουπίδι, λάχανο, φασολάκια, μαρούλι αλλά και με αγγούρια, ντομάτες, καρότα και πράσινες πιπεριές!

  1. Γαλακτοκομικά

Τα γαλακτοκομικά, όντας πλούσια πηγή ασβεστίου, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποκλείονται απ’ την διατροφή σου. Εμπλουτίστε λοιπόν το ψυγείο σας με γάλα, τυρί και γιαούρτι ενώ αν επιθυμείτε να επιτύχετε απώλεια βάρους επιλέξτε τα συγκεκριμένα τρόφιμα στην άπαχη μορφή τους (με χαμηλά δηλαδή λιπαρά).

  1. Δημητριακά

Αποτελούν μία πολύ θρεπτική τροφή την οποία προτείνουμε ανεπιφύλακτα να προτιμάτε στο διατροφικό σας πρόγραμμα. Εφοδιαστείτε με ψωμί του τοστ (ολικής άλεσης), με το οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε ένα εύκολο σνακ αλλά και καταναλώνοντάς το ως βραδινό γεύμα ενώ εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε αραβική πίτα.

  • Τι πρέπει να έχω οπωσδήποτε στην κατάψυξή μου;;;

  1. Κρέας

Ιδιαιτέρως στο διαιτητικό μενού η γαλοπούλα θα πρέπει να κατέχει κυρίαρχο ρόλο καθώς αποτελεί το κρέας με τα χαμηλότερα λιπαρά ενώ αντίστοιχα καλή επιλογή αποτελεί και το κοτόπουλο. Μπορείτε λοιπόν να τοποθετήσετε στην κατάψυξή σας σουβλάκια ή φιλέτα γαλοπούλας και κοτόπουλου. Σε περίπτωση που, παρά το γεγονός ότι επιθυμείτε να χάσετε βάρος προτιμάτε το κόκκινο κρέας, επιλέξτε μοσχάρι μπον φιλέ ή νουά και χοιρινό ψαρονέφρι, μιας και τα συγκεκριμένα κομμάτια κρέατος είναι λιγότερο πλούσια σε λίπος.

  1. Ψάρι

Προτιμήστε τα άπαχα ψάρια όπως είναι ο μπακαλιάρος, η γλώσσα και ο τόνος νερού μαγειρεύοντάς τα στο φούρνο ή ψητά στην σχάρα.

  1. Μυρωδικά

Εφοδίασε την κατάψυξή σου με μυρωδικά σε σακουλάκια όπως άνηθο, μαϊντανό, ρόκα, σελινόριζα, ρόκα κ.α. ) προκειμένου να τα χρησιμοποιείτε στο φαγητό σας όποτε τα χρειάζεστε, μιας και τα φρέσκα δεν είναι δυνατόν να τα έχετε πάντα διαθέσιμα.

Related Posts

Comments are closed.