Τροφές για … μακροζωία !!!

October 6, 2015 Comments Off on Τροφές για … μακροζωία !!!
Τροφές για … μακροζωία !!!

Άνθρωπος & φαγητό

Είμαστε αυτό που τρώμε !” λένε … και μάλιστα έχουν απόλυτο δίκιο ! Οι διατροφικές μας συνήθειες υποδηλώνουν το ποιοι είμαστε ! Το τι τρώμε όμως συνεπακόλουθα φανερώνει και το τι ζωή θα έχουμε και το πόσο θα ζήσουμε ! Η υγεία μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την διατροφή μας, γεγονός που μας υπενθυμίζουν διαρκώς όλοι οι διατροφολόγοι !

Μια σωστή διατροφή που δε θα υστερεί σε τίποτα και θα είναι απόλυτα ισορροπημένη, μπορεί να μας χαρίσει ευεξία και βεβαίως μακροζωία.

Οι τροφές που πρέπει να τρώω !!!

Νο 1 τροφή : Τα αντιοξειδωτικά στοιχεία

Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά στοιχεία είναι απαραίτητες στη διατροφή του κάθε ανθρώπου. Τα ισχυρά αντιοξειδωτικά στοιχεία που υπάρχουν σε ορισμένες τροφές μπορούν να καταπολεμήσουν αποτελεσματικά τη δημιουργία ελευθέρων ριζών. Ως γνωστόν, οι ελεύθερες ρίζες, είναι υπεύθυνες για την γήρανση αλλά και για την ανάπτυξη καρκίνου !

Μερικές από τις πιο ωφέλιμες τροφές, πλούσιες σε αυτά τα στοιχεία είναι :

  • τα πολύχρωμα λαχανικά
  • τα μούρα
  • οι ντομάτες
  • τα τεύτλα
  • το ακτινίδιο
  • το αβοκάντο
  • η μελιτζάνα
  • το κουνουπίδι (βρασμένο)
  • τα φασόλια (βρασμένα)
  • το μήλο
  • το ροδάκινο
  • το αχλάδι
  • τα μύρτιλλα
  • το σπανάκι (βρασμένο)
  • το γκρέιπφρουτ
  • τα βατόμουρα
  • τα σταφύλι (το μαύρο)
  • τα παντζάρια (βρασμένα)

Νο 2 τροφή : Το αγνό παρθένο ελαιόλαδο

Το ελαιόλαδο είναι από τα πιο πολύτιμα λίπη για τον ανθρώπινο οργανισμό. Το ελαιόλαδο παρουσιάζει ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση και αυξάνει τα επίπεδα καλής χοληστερόλης στον οργανισμό, αποτρέποντας έτσι ασθένειες όπως η αθηροσκλήρωση !

Νο 3 τροφή : Τα ψάρια

τα ψάρια, και ειδικότερα τα λιπαρά ψάρια (όπως ο σολομός, ο τόνος, η ρέγγα και το σκουμπρί), είναι εξαιρετικά πλούσια σε πολύτιμα Ω – 3 λιπαρά οξέα. Τα Ω – 3 λιπαρά οξέα μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης αλλά και τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων. Επίσης παρέχουν αντιφλεγμονώδη δράση και συμβάλλουν στην ομαλή ανάπτυξη του εγκεφάλου και στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος !

Νο 4 τροφή : Προϊόντα ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες εξαιρετικά ωφέλιμες για την λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος ! Επίσης, οι φυτικές ίνες, ευνοούν το αδυνάτισμα και προωθούν την καλή υγεία.

No 5 τροφή : Οι ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, είναι μια τροφή που είναι πηγή υγείας (όταν καταναλώνεται με μέτρο) ! Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, ενώ όλοι οι ξηροί καρποί είναι ιδανική πηγή Ω – 3 καλών λιπαρών οξέων. Τα ακόρεστα λιπαρά που βρίσκουμε στους ξηρούς καρπούς μειώνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης και αυξάνουν τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης. Οι ξηροί καρποί πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, γιατί είναι πλούσιοι σε θερμίδες και σε λιπαρά !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Περίπου 20 με 25 ξηροί καρποί αντιστοιχούν σε 150 με 170 θερμίδες περίπου !!!

Νο 6 τροφή : Το γάλα

Το γάλα (αν και ειδικά μετά από κάποια ηλικία αποφεύγουμε να το πίνουμε) είναι πλούσιο σε ασβέστιο και σε βιταμίνη D. Τα παράγωγα του γάλακτος (όπως το γιαούρτι και το τυρί) είναι επίσης εξαιρετικά ωφέλιμα για τον οργανισμό. Συγκεκριμένα το γιαούρτι ενισχύει την διαδικασία της πέψης και αποτρέπει διάφορες μορφές καρκίνου (όπως του παχέος εντέρου).

Related Posts

Comments are closed.