Μεταβολισμός : Στρώσε τον στη δουλειά … !

October 11, 2014 Comments Off on Μεταβολισμός : Στρώσε τον στη δουλειά … !
Μεταβολισμός : Στρώσε τον στη δουλειά … !

Τον έχεις καλομάθει και για καιρό τον αφήνεις να τεμπελιάζει… Ώρα να τον αφυπνίσεις! Ο λόγος για τον μεταβολισμό σου φυσικά ο οποίος έχει άμεση σχέση με το βάρος σου. Δες λοιπόν πώς θα τον ενεργοποιήσεις και χάσε τα περιττά κιλά που σε βασανίζουν!

Τι είναι μεταβολισμός ;;;

Αρχικά να πούμε ότι ως μεταβολισμός καθορίζεται το σύνολο των διεργασιών του οργανισμού μας κατά τις οποίες αποθηκεύεται ένα μέρος της ενέργειας που προσλαμβάνουμε απ’ το φαγητό και ένα άλλο απελευθερώνεται.

Πώς θα αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας ;;;

  • Ο πιο σίγουρος τρόπος για να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας είναι σίγουρα η άσκηση. Όπως λένε ειδικοί, ο ελάχιστος χρόνος άσκησης την οποία θα πρέπει να βάλουμε στην ζωή μας είναι οι 3 ώρες εβδομαδιαίως αν και ο επιθυμητός είναι 6 ώρες αντιστοίχως. Η άσκηση όπως γνωρίζουμε αυξάνει τα επίπεδα μυϊκής μάζας στο σώμα μας με αποτέλεσμα να γίνονται μεγαλύτερες καύσεις ακόμα και την ώρα που δεν γυμνάζεται.
  • Τα πολλά και συχνά γεύματα (πάντα σε μετρημένες ποσότητες) βοηθούν επίσης στην αύξηση του μεταβολισμού. Όταν αφήνεις τον οργανισμό σου πολλές ώρες νηστικό, εκείνος έχει την τάση να ‘’αμύνεται’’ με την πρώτη ευκαιρία που θα τον εφοδιάσεις με φαγητό, αποθηκεύοντας το σε λίπος!

Πώς θα ελέγξω τις καύσεις που κάνω για να καταφέρω να αυξήσω τον μεταβολισμό μου ;;;

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο που μπορεί να σε βοηθήσει ακόμα και σ’ αυτό! Το vivofit το οποίο μοιάζει με ρολόι και φοριέται με τον ίδιο τρόπο στον καρπό μας, λειτουργεί σαν υπενθύμιση την στιγμή που έρχεται η ώρα της άσκησης. Μετά από την συμπλήρωση 1 ώρας ακινησίας εμφανίζει στην οθόνη του μία κόκκινη μπάρα η οποία σταδιακά, με το πέρας κάθε επιπλέον τετάρτου, μεγαλώνει όλο και περισσότερο αν παραμείνουμε αδρανείς. Εάν περπατήσουμε έστω και λίγα λεπτά, η μπάρα θα εξαφανιστεί, υποδεικνύοντας μας ότι κάναμε το … καθήκον μας! Επίσης έχει την ικανότητα να καταγράφει και να αθροίζει το σύνολο των θερμίδων που έχουμε κάψει μέσα στην μέρα μας με βάση μάλιστα την ηλικία μας.

Πώς θα υπολογίσω τον προσωπικό μου μεταβολικό ρυθμό ;;;

Ο τρόπος υπολογισμού του προσωπικού μας μεταβολικού ρυθμού είναι πολύ συγκεκριμένος και είναι ο εξής :

Για τις γυναίκες

Ο μεταβολικός ρυθμός ισούται με 655 συν (9,6 επί το βάρος μας) συν (1,8 επί το ύψος μας) μείον (4,7 επί την ηλικία μας)

Για τους άνδρες

Ο μεταβολικός ρυθμός ισούται με 66 συν (13,7 επί το βάρος μας) συν (5 επί το ύψος μας) μείον (6,8 επί την ηλικία μας)

( !!! ) : Στην διαδικασία υπολογισμού του μεταβολικού μας ρυθμού χρησιμοποιούμε το βάρος μας σε κιλά και το ύψος μας σε εκατοστά!

Επί παραδείγματι, μία γυναίκα 30 ετών με ύψος 1,70 και 60 κιλά για να βρει τον μεταβολικό ρυθμό της θα πρέπει να υπολογίσει : 655 + (9,6 x 60) + (1,8 x 170) – (4,7 x 30) = 1.396

Αυτό μας δείχνει ότι μία γυναίκα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αν λαμβάνει 1.396 θερμίδες ημερησίως, θα διατηρήσει στα ίδια κιλά το βάρος της και ότι αν θελήσει να αδυνατίσει θα πρέπει να τις μειώσει περίπου κατά 200. Αν αυτή η μείωση συνδυαστεί με καθημερινή άσκηση κατά τη διάρκεια της οποίας θα καίει άλλες 300 θερμίδες (εξασφαλίζοντας έτσι την διατήρηση του μυϊκού της ιστού) θα έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια ½ καθαρού λίπους ανά εβδομάδα!

Related Posts

Comments are closed.