Κρύα & νόστιμη καλοκαιρινή σούπα …

May 26, 2015 Comments Off on Κρύα & νόστιμη καλοκαιρινή σούπα …
Κρύα & νόστιμη καλοκαιρινή σούπα …

Χαμηλές θερμίδες – πολλή γεύση !

Ειδικά το καλοκαίρι, λίγο πριν βάλουμε το μαγιό μας και βγούμε στις παραλίες με όλα τα βλέμματα στραμμένα επάνω μας, θέλουμε να μειώσουμε το βάρος μας και να χάσουμε επιτέλους εκείνα τα κιλάκια που πήραμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα ! Πώς όμως ;

Το καλοκαίρι η θερμοκρασία ανεβαίνει και αυτό βοηθάει στο να τρώμε λιγότερο. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό, είναι να τρώμε φαγητά γευστικά, με πολλές βιταμίνες και φυσικά … χαμηλά σε θερμίδες ! Και ποιος όμως δεν έχει βαρεθεί να τρώει συνέχεια σαλάτες ; Κάθε λογής σαλάτες … κάθε μέρα … για μεσημεριανό και για βραδινό, με στόχο πάντα το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ. Υπάρχει όμως μια πολύ νόστιμη λύση που αν την δοκιμάσεις θα γίνεις fan … ΚΡΥΕΣ ΣΟΥΠΕΣ !!!

Εμείς ενδεικτικά θα σου δώσουμε μια πολύ γευστική συνταγή για κρύα σούπα και μετά βάλε τη φαντασία σου και δημιούργησε και εσύ την σούπα της αρεσκείας σου, με τα αγαπημένα σου φρούτα και λαχανικά !

Κρύα σούπα φράουλας με πεπόνι και καρύδα

Πρόκειται για μια σούπα πάρα πολύ γευστική και πολύ δροσερή και καλοκαιρινή. Είναι εύκολη στην παρασκευή της και δεν σας “φορτώνει” με θερμίδες.

ΥΛΙΚΑ :

4 κούπες πεπόνι κομμένο σε κύβους

2 κούπες φράουλες κομμένες

1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη (ή κατά προτίμηση στέβια για ακόμα λιγότερες θερμίδες)

1/4 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα από καρύδα (προαιρετικό)

1 κούπα γάλα από καρύδα (χωρίς ζάχαρη)

ΣΥΝΤΑΓΗ :

  • Πλένετε καλά τις φράουλες, τις καθαρίζετε και τις κόβετε στη μέση.
  • Καθαρίζετε το πεπόνι και το κόβετε σε μικρά κυβάκια.
  • Βάζετε τα κυβάκια από το πεπόνι και τις φράουλες σε ένα μπλέντερ και τα χτυπάτε μέχρι να γίνουν πολτός.
  • Προσθέτετε στο μπλέντερ τη ζάχαρη ή τη στέβια και χτυπάτε για λίγο ακόμα.
  • Περνάτε τον πολτό από τις φράουλες και το πεπόνι από ένα κόσκινο ώστε να αφαιρεθούν όλα τα σπόρια. (το βήμα αυτό είναι προαιρετικό)
  • Βάλτε τον πολτό σε ένα μπολ και στη συνέχεια προσθέστε και το γάλα από καρύδα.
  • Ανακατέψτε καλά.
  • Βάλτε τη σούπα σας στο ψυγείο για να κρυώσει.
  • Μόλις κρυώσει καλά η σούπα σας είναι έτοιμη και μπορείτε να σερβίρετε.
  • Απολαύστε την κρύα και πολύ νόστιμη σουπα σας !!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :

Εάν θέλετε μπορείτε να μην περάσετε από κόσκινο τον πολτό. Άλλωστε τα σπόρια της φράουλας είναι πολύ ωφέλιμα και για την λειτουργία του εντέρου. Αν όμως έχετε πρόβλημα ή ευαισθησία στο έντερό σας, καλό είναι να αποφεύγετε γενικά τα σπόρια (όπως π.χ. στις φράουλες, στις ντομάτες, στο αγγούρι, στο ακτινίδιο).

(!!!) : Την σούπα αυτή μπορείτε να την έχετε μαζί σας ακόμα και στο γραφείο μέσα σε ένα παγούρι και να γλιτώσετε τα κρύα και παχυντικά σάντουιτς ή τα ακόμα πιο παχυντικά delivery.

ΘΕΡΜΙΔΙΚΗ ΑΞΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ

Θερμίδες (ανά μερίδα) : 90 (περίπου)

Λιπαρά : 2

Υδατάνθρακες : 18

Φυτικές ίνες : 3

Πρωτεΐνες : 1.9

Νάτριο : 53

Κάλιο : 605

Χοληστερόλη : 0

Related Posts

Comments are closed.