Θέλεις να επανακτήσεις την χαμένη σου ενέργεια ;;; Μάθε τους τρόπους για να το επιτύχεις … !!!

September 26, 2014 Comments Off on Θέλεις να επανακτήσεις την χαμένη σου ενέργεια ;;; Μάθε τους τρόπους για να το επιτύχεις … !!!
Θέλεις να επανακτήσεις την χαμένη σου ενέργεια ;;; Μάθε τους τρόπους για να το επιτύχεις … !!!

Νιώθεις τις ‘μπαταρίες’ σου σιγά-σιγά να αδειάζουν ;;; Δυσκολεύεσαι το πρωί να σηκωθείς και να ξεκινήσεις την ημέρα σου; Νιώθεις ότι δεν μπορείς να φέρεις εις πέρας την δουλειά σου και αισθάνεσαι εξαντλημένος επιστρέφοντας το βράδυ στο σπίτι;; Είναι προφανές ότι ο οργανισμός σου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και ότι χρειάζεται να ενισχύσεις την ενέργεια του !

  • Ξεκίνα νωρίς το πρωί την ημέρα σου!

Κι όμως, έχει αποδειχθεί με έρευνες, ότι όσοι ξυπνούν περίπου στις 7 το πρωί τείνουν να έχουν μεγαλύτερη ενέργεια κατά την διάρκεια της ημέρας τους σε σχέση με όσους σηκώνονται μετά τις 10 π. μ. Αυτό συμβαίνει διότι οι άνθρωποι που πρέπει να ανταπεξέλθουν από νωρίς στις υποχρεώσεις τους φροντίζουν να κοιμούνται νωρίτερα το βράδυ με αποτέλεσμα να κάνουν πιο ξεκούραστο και πιο ποιοτικό ύπνο!

  • Βάλε το σεξ απ’ την αρχή της ημέρας στο πρόγραμμά σου!

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι το σεξ έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες τόσο για το σώμα όσο και για το πνεύμα μας! Βελτιώνει την καρδιακή λειτουργία, ενδυναμώνει τους μύες, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος. Ταυτόχρονα όμως με την σεξουαλική επαφή παράγονται ενδορφίνες οι οποίες έχουν ιδιαιτέρως θετικά αποτελέσματα στην διάθεσή μας ενώ η παραγωγή κορτιζόλης συμβάλλει συμβάλει σημαντικότατα στην τόνωση της ενέργειάς μας!

  • Κυκλοφόρησε στον ήλιο!

Η συνετή έκθεσή μας στον ήλιο, μέσω της βιταμίνης D την οποία προσλαμβάνουμε απ’ αυτόν, ενισχύει την μυϊκή δύναμη και αυξάνει την οστική πυκνότητα ενώ είναι ικανή να αποτρέψει και το αίσθημα κόπωσης! Η συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμίνης D που πρέπει να λαμβάνουμε, σύμφωνα πάντα με ειδικούς, είναι τα 400 IU κάτι που έχει αποδειχθεί πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταφέρνουν ιδιαιτέρως τους χειμερινούς μήνες. Αν περνάς το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σου σε κλειστούς χώρους και δυσκολεύεσαι κι εσύ να το επιτύχεις, συμπλήρωσε την ποσότητα της συγκεκριμένης βιταμίνης που σου χρειάζεται μέσω της διατροφής- επιλέγοντας θαλασσινά, λιπαρά ψάρια, αυγά, γαλακτοκομικά και συκώτι.

( !!! ) : Μην ξεχνάς ότι ενέργεια μπορούν να σου ‘’κλέβουν’’ συχνά και οι άνθρωποι! Η επαφή με μεμψίμοιρους και ανθρώπους που γκρινιάζουν συνεχώς μπορεί να σου κοστίσει περισσότερο απ’ όσο νομίζεις …

  • Βάλε τη γυμναστική στην ζωή σου!

Κι όμως, μπορεί η προσθήκη της άσκησης στο καθημερινό κουραστικό σου πρόγραμμα να φαντάζει σαν κάτι ακατόρθωτο, αποτελεί όμως έναν απ’ τους πιο βοηθητικούς τρόπους στην προσπάθεια ενίσχυσης της ενέργειάς σου! Ειδικότερα τις πρωινές ώρες η γυμναστική θα σε κάνει να αισθάνεσαι περισσότερο δραστήριος στην συνέχεια της ημέρας σου ενώ αν την καθιερώσεις μια συγκεκριμένη ώρα θα αποδειχθείς πιο ανθεκτικός στο να ακολουθήσεις το πρόγραμμά σου και θα καθυστερήσεις πολύ περισσότερο το αίσθημα εξάντλησης!

  • Σήκω απ’ την καρέκλα σου!

Το συνεχόμενο καθισιό έχει αποδειχθεί ότι ‘’ρουφά’’ την ενέργειά μας. Εμποδίζοντας το αίμα να φτάσει στα ζωτικά όργανα του σώματός μας επιφέρει έντονο αίσθημα εξάντλησης. Προτείνεται –ακόμα κι όταν βρίσκεστε στην εργασία σας- να σηκώνεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα (περίπου 20’-30’) έτσι ώστε να το αποτρέψετε.

  • Άκου περισσότερο μουσική!

Οι ειδικοί το επιβεβαιώνουν : η μουσική έχει την ικανότητα να μας ανεβάσει πολύ ψυχολογικά! Συμπεριλαμβάνοντάς την σε διάφορες δραστηριότητες της καθημερινότητάς μας ενισχύουμε την ευεξία στην ζωή μας με αποτέλεσμα να οπλιζόμαστε με μεγαλύτερη ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας.

Related Posts

Comments are closed.