Εφάρμοσε την … ‘’χρονοδιατροφή’’ και χάσε βάρος!!!

October 18, 2014 Comments Off on Εφάρμοσε την … ‘’χρονοδιατροφή’’ και χάσε βάρος!!!
Εφάρμοσε την … ‘’χρονοδιατροφή’’ και χάσε βάρος!!!

Γίνεται τρώγοντας καθημερινά ψωμί, σοκολάτα, τυριά και μπριζόλα με τηγανητές πατάτες να αδυνατίσουμε;;; Κι όμως ναι! Δες εδώ πώς…

  • Τι είναι η ‘’χρονοδιατροφή’’;;;

Πρόκειται για δημιούργημα γνωστού γάλλου διατροφολόγου ονόματι AlainDelabos το οποίο, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος είναι ένας καινοτόμος τρόπος διατροφής, προσαρμοσμένος στους ρυθμούς με τους οποίους λειτουργεί ο ανθρώπινος οργανισμός ώστε να καταναλώνουμε ότι μπορεί να θέλουμε, την σωστή στιγμή προκειμένου να μην παχαίνουμε.

  • Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες της ‘’χρονοδιατροφής’’;;;

  1. Επιλέγουμε τις λιπαρές τροφές τις πρωινές ώρες.
  2. Τα θεωρούμενα ‘’βαριά’’ φαγητά τρώγονται στο μεσημεριανό γεύμα, περίπου 6 ώρες μετά το πρωινό.
  3. Τα γλυκά τρώγονται στο απογευματινό κολατσιό.
  4. Το βραδινό γεύμα είναι χαμηλό σε λιπαρά και ελαφρύ, επομένως επιλέγουμε ψάρια ή θαλασσινά.
  5. Δεν ενδείκνυται η υπερβολική κατανάλωση λαχανικών και φρούτων.

ΠΡΩΙΝΟ

Συνιστάται να το καταναλώνουμε όσο πιο νωρίς γίνεται και περιλαμβάνει: καφέ ή τσάι ή κάποιο άλλο ρόφημα (χωρίς την προσθήκη ζάχαρης) με ψωμί, βούτυρο ή ελαιόλαδο και κίτρινο τυρί. Όλα τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά απαγορεύονται!

Tip: Αντί για τυρί μπορούμε να επιλέξουμε αυγά (σε οποιαδήποτε μορφή).

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

Το μεσημεριανό καταναλώνεται 5 με 6 ώρες μετά το πρωινό και πρέπει να είναι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία. Τα light προϊόντα όπως και οι σαλάτες δεν συμπεριλαμβάνονται ενώ η ποσότητα του φαγητού μας πρέπει να είναι όση ακριβώς χωράει στο πιάτο μας.

Tip: Αν το επιθυμούμε μπορούμε να συνοδέψουμε το κρέας, το ψάρι ή το κοτόπουλο μας με όσπρια.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

Το απογευματινό μας παρέχει την απαιτούμενη ενέργεια προκειμένου να ολοκληρώσουμε τις υποχρεώσεις της ημέρας μας και ταυτόχρονα να περιορίσει την πείνα μας έως το βραδινό. Δεν επιλέγουμε λιπαρά, κρέμες και γιαούρτι αλλά προτιμάμε: 2 μικρές κουταλιές ξηρούς καρπούς μαζί με 4 μικρές κουταλιές φρέσκα φρούτα (όχι μπανάνα) ή 30 γρ. σοκολάτα (μαύρη) ή 2 μικρές κουταλιές αποξηραμένα φρούτα ή 2 μικρές κουταλιές μαρμελάδα ή 3 μικρές κουταλιές φρούτα σε κομπόστα ή 4 λουκούμια (μικρά) ή 3 γλυκά μαρόν γλασέ.

ΒΡΑΔΥΝΟ

Το βραδινό γεύμα όπως προείπαμε πρέπει να είναι ελαφρύ γι’ αυτό και ενδείκνυται το ψάρι όπως και τα θαλασσινά, συνοδευμένα από ωμά ή βρασμένα λαχανικά. Αντ’ αυτών μπορούμε να καταναλώσουμε ένα άπαχο φιλέτο κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή μοσχάρι. Αποκλείονται τα αυγά και το κόκκινο κρέας.

( !!! ) : Οι ποσότητες του φαγητού μας σαφώς και θα πρέπει να καθορίζονται ανάλογα με τα κιλά μας ενώ ο συγκεκριμένος τρόπος διατροφής μας δίνει την δυνατότητα, αν δεν χορταίνουμε με το προτεινόμενο πρόγραμμα, να αυξήσουμε την ποσότητα στα τρόφιμα που περιέχουν πρωτεΐνες, αλλά μόνο σε αυτές!!!

Related Posts

Comments are closed.