Εσύ … πόσο μεγάλες μερίδες τρως ;

July 25, 2014 Comments Off on Εσύ … πόσο μεγάλες μερίδες τρως ;
Εσύ … πόσο μεγάλες μερίδες τρως ;

Πρέπει να τρώω πολύ, λίγο ή καθόλου ;;;

Όλοι κατά καιρούς έχουμε αναρωτηθεί πόσο μεγάλες ή για την ακρίβεια πόσο μικρές θα πρέπει να είναι οι μερίδες του φαγητού μας για να καταφέρουμε να χάσουμε βάρος. Ποια είναι τελικά αυτή η ιδανική ποσότητα φαγητού που πρέπει να καταναλώνουμε ώστε ΚΑΙ να μην καταπονούμε τον οργανισμό μας, αλλά ΚΑΙ να καταφέρνουμε να ελέγξουμε το σωματικό μας βάρος ; Υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση ;;; Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή !

(!!!) : Κάθε οργανισμός δεν είναι ίδιος με τον άλλο ! Το φύλο, η ηλικία, η σωματική διάπλαση, το σωματικό βάρος, η κατάσταση της υγείας αλλά ακόμα και η κληρονομικότητα, παίζουν σημαντικότατο ρόλο στο πόσο εύκολα μπορέι ένα άτομο να πάρει βάρος, και μάλιστα ορισμένες φορές ανεξάρτητα και από την ποσότητα φαγητού που καταναλώνει.

Μάλιστα υπαρχουν και ορισμένες περιπτώσεις που απαιτούν μεγάλη προσοχή, όπως αυτή της περίπτωσης που το άτομο πάσχει από διαβήτη τύπου 2.

(!!!) : Στην περίπτωση του σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2, το άτομο, θα πρέπει να δίνει πολύ μεγάλη προσοχή τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα του φαγητού του και μάλιστα … σε καθημερινή βάση !

Όταν ο διαβήτης κάνει την εμφάνισή του …

Όπως ήδη αναφέραμε, η περίπτωση του σακχαρώδους διαβήτη είναι πολύ πιο ιδιαίτερη από ένα άτομο που απλά επιθυμεί να μειώσει κάπως το σωματικό του βάρος χάνοντας 1 με 2 κιλάκια. Στην περίπτωση αυτή, το άτομο, διακινδυνεύει την ίδια του τη ζωή, αφού η υγεία του βρίσκεται πάντα σε άμεση συνάρτηση με το φαγητό που καταναλώνει.

(!!!) : Το φαγητό, ως γνωστόν, επηρεάζει τη συγκέντρωση του σακχάρου στο αίμα, που στην πάθηση του σακχαρώδους διαβήτη είναι ΠΟΛΥ σημαντικό να παραμένει σε σταθερά επίπεδα !

Πόσο σημαντικό είναι το μέγεθος των μερίδων στο αδυνάτισμα ;;;

Η απάντηση είναι η αναμενόμενη : ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ! Υπάρχουν μάλιστα επίσημες επιστημονικές μελέτες που πιστοποιούν πως ένα άτομο κατορθώνοντας κάποια στιγμή να ελέγξει το μέγεθος των μερίδων φαγητού που καταναλώνει (και φυσικά εννοούμε σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βάση !), κατορθώνει στη συνέχεια να ελέγξει και το σωματικό του βάρος.

Η ΕΡΕΥΝΑ : Σύμφωνα με μια σχετική έρευνα του 2004, στην οποία 329 άτομα με αρκετά αυξημένο σωματικό βάρος συμμετείχαν, τα αριθμητικά αποτελέσματα που προέκυψαν έλυσαν πλέον κάθε απορία και διέλυσαν κάθε σχετική αμφιβολία. Το 38 % των ατόμων που κατάφερε να ελέγξει τις μερίδες του φαγητού που κατανάλωνε έχασε ένα ποσοστό 5 % του σωματικού του βάρους, σε αντίθεση με την άλλη ομάδα των 33 % που δεν κατάφεραν να επιβληθούν στον εαυτό τους και τελικά πήραν σχεδόν 5 % του βάρους τους, αυξάνοντάς το ακόμα πιο πολύ !

Η λύση …

Επειδή είναι πάρα πολλά τα άτομα εκείνα που από μόνα τους δεν καταφέρνουν να επιβληθούν στον εαυτό τους και να μετριάσουν την ανάγκη τους για φαγητό, για το λόγο αυτό υπάρχουν και τα ειδικά προϊόντα ! Ένα καλό διατροφικό συμπλήρωμα μπορεί να βοηθήσει το άτομο να καταστείλει σε ικανοποιητικό βαθμό την όρεξή του και να μειώσει σημαντικά την ποσότητα φαγητού που καταναλώνει σε καθημερινή βάση, δηλαδή με λίγα λόγια τις θερμίδες που παίρνει.

Εμείς σας προτείνουμε το Svetol Green Coffee από την πιο αξιόπιστη εταιρεία παγκοσμίως στον χώρο των προϊόντων αδυνατίσματος και συμπληρωμάτων διατροφής, το online shop της Evolution Slimming.

Το Svetol Green Coffee είναι το πιο αποτελεσματικό προϊόν της κατηγορίας του, με 100 % φυσική σύσταση που δεν προκαλεί παρενέργειες ! Το Svetol Green Coffee είναι κατάλληλο και για vegetarians και vegans.

 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ !

 

Related Posts

Comments are closed.