ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ : Πολλές υποχρεώσεις … λίγος χρόνος !!!

June 14, 2016 Comments Off on ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ : Πολλές υποχρεώσεις … λίγος χρόνος !!!
ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ : Πολλές υποχρεώσεις … λίγος χρόνος !!!

Θέλεις (παρά το υπερ-φορτωμένο σου ωράριο) να προσέχεις την υγεία σου, το σώμα σου και να γυμνάζεσαι ;

Ο ελεύθερος χρόνος σου δε σου επιτρέπει να τηρήσεις το σωστό χρονοδιάγραμμα ;

Δες τι μπορείς να κάνεις …

Σχολάς από τη δουλειά, και κανονικά θα έπρεπε να φας κάτι, να χωνέψεις και να πας στο γυμναστήριο … αλλά δυστυχώς οι πολλές υποχρεώσεις σου στο σπίτι (μετά από μια ακόμα πιο κουραστική ημέρα στο γραφείο), δε σου επιτρέπουν τίποτα άλλο από το να πας κατευθείαν μετά τη δουλειά στο γυμναστήριο !

Πώς όμως ; Είσαι νηστική από το πρωί που χαζοτσίμπησες ένα κρουασανάκι στο δρόμο για το γραφείο, και τώρα το στομάχι σου διαμαρτλυρεται έντονα !

Έκανες μια μέρα το λάθος να πας νηστική στο γυμναστήριο και ένιωσες τα πόδια σου “κομμένα” από το πρώτο κιόλας δεκάλεπτο !

Το ελαφρύ σνακ για το γυμναστήριο … υπάρχει ;;;

Το να πηγαίνεις με άδειο στομάχι για γυμναστική (ή χορό, ή τρέξιμο, ή γενικά οτιδήποτε προκαλεί σωματική καταπόνηση), δεν είναι λύση !!!

ΠΡΟΣΟΧΗ : Όταν το στομάχι σου είναι άδειο, αισθάνεσαι ατονία, αδυναμία, κούραση και υπογλυκαιμία, που οφείλεται φυσικά στην έλλειψη τροφής, δηλαδή στην έλλειψη ενέργειας !

Χρειάζεσαι λοιπόν μια καλή πηγή ενέργειας, που όμως δε θα βαρύνει το στομάχι σου και δε θα σε δυσκολέψει στην άσκησή σου. Ένα τέτοιο ιδανικό σνακ δεν είναι άλλο από τη μπανάνα !

Η μπανάνα είναι ένα εκπληκτικό φρούτο με πολλές βιταμίνες αλλά και με μεγάλα ποσά ενέργειας για τον οργανισμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Περίπου 20 με 30 λεπτά πριν από την προπόνηση, είναι η ιδανική στιγμή για να καταναλώσεις το σνακ σου !

Φεύγοντας λοιπόν από το γραφείο και πηγαίνοντας προς το γυμναστήριο, μπορείς να φας μια μπανάνα και να πάρεις όση ενέργεια χρειάζεσαι για να πραγματοποιήσεις σωστά τις ασκήσεις σου !

Να πιω και έναν χυμό μαζί ;

Είναι πολύ σημαντικό να ενυδατώνουμε σωστά τον οργανισμό μας καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, ένα στομάχι γεμάτο υγρά λίγο πριν από την προπόνηση, θα κάνει περισσότερο ζημιά παρά θα ωφελήσει !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Προτίμησε λοιπόν να μην πίνεις πολύ νερό ή άλλα υγρά πριν από τη σωματική άσκηση, γιατί θα σου προκαλέσει ένα δυσάρεστο αίσθημα ναυτίας, ανακάτωσης και βάρους !

Μπορώ να τρώω και άλλα φρούτα ;

Ναι ! Τα φρούτα είναι ένα ιδανικό σνακ για πριν το γυμναστήριο. Πρέπει να αναφέρουμε ωστόσο, πως δεν προσφέρουν όλα τα φρούτα τα ποσά ενέργειας που προσφέρει η μπανάνα ! Είναι όμως αρκετά ελαφριά και δε θα σου δημιουργήσουν αίσθημα βάρους στο στομάχι ή δυσπεψία !

Related Posts

Comments are closed.