Βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφή για τις γυναίκες! Επίλεξέ τα σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες… !!!

December 28, 2014 Comments Off on Βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφή για τις γυναίκες! Επίλεξέ τα σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες… !!!
Βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφή για τις γυναίκες! Επίλεξέ τα σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες… !!!

Όσο ισορροπημένη και να είναι η διατροφή που ακολουθούμε, οι σύγχρονοι εξαντλητικοί ρυθμοί της ζωής σε συνδυασμό με τις ξεχωριστές ανάγκες κάθε οργανισμού, πολλές φορές επιτάσσουν την χρήση κάποιων συμπληρωμάτων τα οποία θα μας δώσουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ανταπεξέλθουμε. Δες τι έχει ανάγκη ο δικός σου οργανισμός και ξεκίνησε σήμερα κιόλας την λήψη τους για να αλλάξεις την ζωή σου…

  1. Φυλλικό οξύ

Συντελεί στην ανάπτυξη των κυττάρων ενώ ταυτόχρονα αποτρέπει την εμφάνιση αναιμίας ή παρόμοιων ανωμαλιών. Επίσης δρα αποτρεπτικά στην εκδήλωση παθήσεων της καρδιάς, απώλειας μνήμης, υψηλής πίεσης, ακόμα και καρκίνου.

  1. Ασβέστιο

Μειώνει τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης, οστεοπόρωσης αλλά και στην εμφάνιση θρομβώσεων ή καρκίνου του παχέος εντέρου.

  1. Σελήνιο

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ισχυρό αντιοξειδωτικό. Περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης ρευματοειδούς αρθρίτιδας καθώς και παθήσεων της καρδιάς.

  1. Σίδηρος

Είναι ιδιαιτέρως χρήσιμος για άτομα που ασκούνται μιας και αυξάνει τα επίπεδα αντοχής αποτρέποντας την κόπωση, ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό και ενισχύει την μνήμη.

  1. Χρώμιο

Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα (ιδιαιτέρως χρήσιμη λειτουργία σε άτομα που παρουσιάζουν αντίσταση στην ινσουλίνη).

  1. Μαγνήσιο

Βοηθά την νευρική διαβίβαση, στην συστολή των μυών, την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού, στον σχηματισμό των οστών στην ρύθμιση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης ενώ αποτρέπει τους πονοκεφάλους, την υπέρταση και την λεγόμενη ‘’ προεκλαμψία’’ κατά την περίοδο της κύησης.

  1. Ω-3 λιπαρά οξέα

Ελαττώνουν τον κίνδυνο συμπτωμάτων απώλειας μνήμης, παθήσεων της καρδιάς, της ρευματοειδούς αρθρίτιδας και οστεοπόρωσης ενώ συχνά εμφανίζουν ευεργετικές ιδιότητες στην διάθεση του ατόμου.

  1. Χαλκός

Βοηθά στην δημιουργία αιμοσφαιρίων (ερυθρών), στην λειτουργία του εγκεφάλου, του ανοσοποιητικού και της καρδιάς, στην ενίσχυση των οστών, στην νευρική διαβίβαση και ταυτόχρονα ρυθμίζει το σάκχαρο.

  1. Τζίνσενγκ

Ενισχύει τον μεταβολισμό και εγκεφαλικές λειτουργίες όπως η μνήμη, η συγκέντρωση και η σκέψη. Εικάζεται ότι περιορίζει και τον κίνδυνο εμφάνισης διαφόρων τύπων καρκίνου.

  1. Τζίντζερ

Ιδιαίτερα χρήσιμο στις εγκυμονούσες μιας και περιορίζει τις ναυτίες απ’ τις οποίες συχνά ταλαιπωρούνται.

  1. Συνένζυμο Q10

Βοηθά το ανοσοποιητικό, την παραγωγή ενέργειας αλλά και στην θεραπεία καρδιομυοπάθειας και συμφορητικής καρδιακής ανεπάρκειας!!!

( !!! ) : Πολλές απ’ τις βιταμίνες που πωλούνται στην αγορά διαλύονται στο νερό (οι συγκεκριμένες απορροφώνται πιο εύκολα απ’ τον οργανισμό). Για τις υπόλοιπες, που είναι λιποδιαλυτές, είναι καλύτερο να λαμβάνονται με την συνοδεία λίγης ποσότητας λίπους. Σε κάθε περίπτωση πριν ξεκινήσεις την λήψη βιταμινών ή συμπληρωμάτων συμβουλεύσου το γιατρό σου!!!

Related Posts

Comments are closed.